
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ عباسعلی بهدانیفرد با اعلام خبر بازداشت مزاحم تلفنی پلیس 110 در استان هرمزگان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برایحاد مزاحمت تلفنی مکرر فردی ناشناس با سامانه پلیس 110، موضوع توسط مسئولان استان هرمزگان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: متهم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف حدود 2 هزار مرتبه با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریتهای محوله پلیس 110 شده بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام «م.ب» توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و اکنون متواری است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تلاشهای شبانهروزی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.
بهدانیفرد یادآور شد: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ارتقاء خدمترسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمتهای برخی افراد و اخلال در سیستم پیامرسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان میشود.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان متذکر شد مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیطهای ناآرام خانه و خانواده همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابههنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای مأموریتهای سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان