
به گزارش جام جم آنلاین ، میزان نوشت: در همین ارتباط یکی از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در ارتباط با تبلیغات محیطی با شرکتهای مختلف تا پایان فصل قرارداد دارد و موضوع ورود دوربینهای تلویزیونی به ورزشگاه در حیطه اختیارات باشگاهها نیست. تصمیمگیری در این مورد به سازمان لیگ ارتباط دارد و با توجه به قرارداد این سازمان و اینکه بازیهای پرسپولیس و استقلال مورد توجه ویژهای قرار دارد، بعید میدانم سازمان با درخواست باشگاه پرسپولیس برای ممانعت از ورود دوربینهای تلویزیونی موافقت کند. ملاک سازمان لیگ قانون و قراردادی است که بسته شده و مشکل یک باشگاه با یک مجری تلویزیون به این سازمان ارتباطی ندارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
جامجم» در گفت وگو با دکترسید محمد مرندی،مهمترین چالشهای پیشرو در دستیابی تهران و واشنگتن به توافق را بررسی کرد
سیدعبدالله صفیالدین، نماینده حزبالله در ایران: