هرمزگان-جام جم انلاین-بمناسبت دهه مبارک فجر سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.
فاطمه اهل کوت افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانههای مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران، معاونان و کارشناسان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد