هرمزگان-جام جم انلاین-بمناسبت دهه مبارک فجر سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.
فاطمه اهل کوت افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانههای مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران، معاونان و کارشناسان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با گردآورنده کتاب «قصه جریحهدار شد» مطرح شد
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با جام جم آنلاین؛
گفتوگو با محمد خیراندیش در حاشیه اختتامیه جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از تولید یک برنامه نخبگانی میگوید