به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ روح الله الرضا نعمت الهی، در سومین نشست از سلسله جلسات بررسى نحوه ارائه خدمت دستگاههاى اجرایى به مردم، رویکرد این جلسات را افزایش رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی و نحوه ارائه خدمات عنوان کرد وافزود: دغدغهمندی دستگاهها را در ارائه خدمات به مراجعان با وجود کمبودها و مشکلات میدانیم و برگزاری این جلسات به معنی نادیده گرفتن اقدامات و برنامهها نیست.
نعمتاللهی،گفت: در این جلسات بیپردهتر و شفافتر درباره چالشها و تنگناهای دستگاههای اجرایی بحث و گفتگو میشود تا بتوانیم رضایتمندی مردم که سرمایههای اجتماعی نظام هستند را ارتقا دهیم.
سیدمهدی هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان دراین نشست گفت: ثبت اسناد با کمترین حجم نیروی انسانی، یکی از پرمراجعهترین دستگاهها است و بخش زیادی از خدمات این مجموعه در راستای تسهیل کار ارباب رجوع به صورت الکترونیکی ارائه میشود.
وی افزود: یکی از مهمترین ماموریتهای سازمان ثبت اسناد اجرای طرح کاداستر اراضی (حدنگار) است و برای اینکه بستر خدمات الکترونیکی را فراهم کنیم باید حدنگار را به صورت کامل به اجرا بگذاریم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد