به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عضو کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها اظهار داشت: برای رفع این مشکل و با توجه به لزوم ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به شهروندان یزدی ، پیشنهاد می شود «سامانه صحت سنجی شماره شناسایی ملک » برای پرداخت عوارض شهرداری راه اندازی گردد.
خامسی افزود: با توجه به راه اندازی قریب الوقوع سامانه جامع مدیریت هویت و اعتبار شهروندی تحت عنوان «سهیم» ( سامانه هوشمند یزد من) در شهرداری می توان سامانه صحت سنجی شماره شناسایی املاک را به عنوان یکی از سامانه های اقماری سامانه سهیم تعریف و در اختیار شهروندان قرار داد.
عضو شورای شهر در صحن علنی شورا گفت: در این صورت، شهروندان جهت پرداخت عوارض شهرداری از جمله نوسازی، مدیریت پسماند، کسب و کار وپیشه و ... می توانند با مراجعه به این سامانه علاوهبر استعلام بدهی و آگاهی از میزان عوارض، اطلاعات ملک خود را مشاهده نمایند . اطلاعات املاک می تواند شامل عرصه ملک،شماره طبقات،شماره واحد و نام مالک باشد.
برای این کار کافی است شهروندان شماره شناسایی ملک که در فیش عوارض نوسازی ملک و خدمات مدیریت پسماند درج شده است در سامانه وارد نمایند واز این شماره شناسایی ملک، علاوهبر استعلام مالیاتهای شهری میتوان در استعلام طرح تفصیلی هم استفاده نمود.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد