اولین دستور استاندار جدید گیلان ابلاغ شد

راه‌اندازی سامانه مجوزها و سرمایه‌گذاری

استاندار در شورای معادن گیلان:

دستگاه‌های مرتبط برای تامین مصالح پروژه‌های درحال اجرا همکاری کنند

استاندار گیلان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تامین مصالح ساختمانی پروژه‌های در حال اجرا و کدداری که نفع و مصلحت مردم را بدنبال دارد شد و افزود: باید نسبت به تامین مصالح مورد نیاز پروژه‌هایی که به تائید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری می‌رسد کمک کرد و از طولانی شدن فرایند رسیدگی و کاغذبازی (بروکراسی) اداری اجتناب شود.
کد خبر: ۱۴۷۱۷۰۶

گیلان-جام جم آنلاین-اسدالله عباسی در نخستین جلسه شورای معادن استان در سال ۱۴۰۳ گفت: باید مصالح پروژه‌هایی مانند سد دیورش، راه فومن – پونل، سنگر – سیاهکل، پروژه‌های راه و شهرسازی، راهداری و پروژه‌های شرکت زیر ساخت مشخص و در صورت لزوم مجوز برای برداشت صادر شود.

وی ادامه داد: باید برای پروژه‌های تالش و رضوانشهر در غرب گیلان و در شرق گیلان برای برداشت مصالح مناطق کوهستانی مجوز برداشت صادر کنیم و محدودیت‌ها و میزان برداشت مصالح رودخانه‌ای نیز مشخص و تعیین شوند تا به لحاظ فنی و محیط زیستی آسیبی به رودخانه‌ها وارد نشود.

وی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خواست: کارها را بدون معطلی و حداکثر ظرف یک هفته تعیین تکلیف کرده و در خصوص موارد مطرح شده تصمیم‌گیری کنند؛ با شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخصوص مفاد قرارداد با پیمانکارانی که اجرای پروژه‌های را در دست دارند گفت و گو صورت گیرد تا برای تامین مصالح کوهی و سایر موارد همکاری لازم انجام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در خصوص سد دیورش هم به طور اختصاصی آب منطقه‌ای و معاونت هماهنگی امور عمرانی در نشست با پیمانکار مشکل را ریشه‌یابی کرده و موانع را برطرف کنند.

مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و عضو ناظر شورای معادن استان نیز در این جلسه خواستار ادامه فعالیت پروژه‌ها به صورت عملیاتی و اجرایی شد و افزود: مردم باید شاهد اتمام پروژه‌های جاده ای و ریلی باشند؛ امیدوارم مشکل استان برای تامین مصالح پروژه های عمرانی حل شود و گیلان مشکل تامین مصالح داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها