
به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی اظهار داشت: روخوانی قرآن کریم، نهتنها مهارتی آموزشی بلکه پلی استوار برای پیوند دانشآموزان با مفاهیم عمیق دینی و اخلاقی است. در آموزش و پرورش استان همدان، توجه به قرآن بهعنوان محور تربیت معنوی مورد تأکید جدی قرار دارد و تلاش میشود با تقویت برنامههای قرآنی، زمینه انس بیشتر دانشآموزان با کلام وحی فراهم گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش افزود: اعتقاد داریم که آموزش صحیح روخوانی قرآن، مقدمهای برای فهم، تدبر و عمل به آموزههای الهی است و نقش مهمی در رشد متوازن شخصیت دانشآموزان ایفا میکند.
شیدایی بیان کرد: با اجرای آزمایشی طرح بارقه که در سال قبل با پوشش ۵۰ کلاس دوره ابتدایی و ۳۰۰۰ دانش آموز اجرا شد، طرح روخوانی و روانخوانی همزمان با حفظ جزء سی در ۷۰۰ کلاس درس و با پوشش ۲۰ هزار دانش آموز اجرا شده و مدیران دارالقرآن ها با همکاری و همیاری معاونت ابتدایی مناطق و با حضور مربیان دارالقرآن ها به رصد این مدارس پرداخته و به عنوان راهبر به مدارس سرکشی خواهند کرد.
وی گفت: جهت آموزش صحیح طرح دوره آموزشی این آموزگاران تا ابتدای آبان ماه در مناطق برگزار شده و در پایان طرح در خرداد ماه ۱۴۰۵ از بهترین دارالقرآن ها و آموزگاران و مدارس موفق تجلیل به عمل خواهد آمد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد