سپاهان بخاطر قضاوت داور بازی با الغرافه به AFC اعتراض کرد

مجبورمان کردند 10 فروردین با استقلال بازی کنیم

مجبورمان کردند تا دهم فروردین با استقلال بازی کنیم. انجام بازی در این زمان برای هر دو تیم سخت است؛ هرچند ما بیش از استقلالی‌ها متضرر می‌شویم.
کد خبر: ۵۵۰۰۳۱
مجبورمان کردند 10 فروردین با استقلال بازی کنیم

رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: مجبورمان کردند تا دهم فروردین با استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی بازی کنیم. صحبت‌های زیادی درباره زمان برگزاری این مسابقه شد و نهایتا مجبورمان کردند تا دهم فروردین با استقلال بازی کنیم، هرچند راضی نیستیم. استقلالی‌ها هم اگرچه کمتر از سپاهان ضرر می‌کنند اما شرایط برای آنها هم سخت است. سپاهان باید در 16 روز 5 بازی انجام دهد. در حالی که برای موفقیت نمایندگان فوتبال ایران باید تمام عوامل دست‌به‌دست هم بدهند تا آن تیم موفق باشد. ما در وضعیت سخت و خسته‌کننده‌ای باید 13 فروردین پذیرای الاهلی عربستان باشیم.

وی در توضیح این‌که استقلال چطور کمتر از سپاهان ضرر می‌کند، تصریح کرد: درست است که ما در اصفهان میزبان الاهلی هستیم و استقلال باید در عربستان با الهلال دیدار کند اما مسابقه آنها یک روز دیرتر برگزار می‌شود. از طرفی سازمان لیگ برای استقلال یک مسابقه بین 20 تا 26 فروردین با تیم گهر که انتهای جدول است پیش‌بینی کرده در حالی که ما 16 فروردین مسابقه سختی با نفت تهران که برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگد، خواهیم داشت!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره شکست این تیم برابر الغرافه نیز گفت: ما به دو دلیل باختیم؛ یکی اینکه بازیکنان خوب نبودند و دوم ضعف داوری. دو صحنه بیش از مشکوک در بازی وجود داشت و با تقریبا باقاطعیت می‌توان گفت، داور یک گل سالم و یک پنالتی را به سود سپاهان نگرفت. علت این موضوع را نمی‌دانیم اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت درباره داور می‌توان گفت، او بسیار ضعیف بود.

وی از اعتراض رسمی سپاهان به AFC درباره داور کره‌ای بازی با الغرافه خبر داد و به ایسنا گفت: ما امروز (شنبه) اعتراض‌مان را برای AFC می‌فرستیم. متاسفانه در مجامع ‌بین‌المللی قدرتی نداریم. قابل پیش‌بینی است که اگر مثلا رییس دپارتمان داوری AFC یک عرب باشد، خیلی از داوران در سوت‌هایشان تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرند. قطری‌ها هم که قرار است جام‌جهانی را برگزار کنند، که جای خود دارند.

خوروش در واکنش به این‌که علت عملکرد ضعیف سپاهان در این بازی را چه می‌دانید، خاطرنشان کرد: پس از آن‌که در پنج، شش مسابقه بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و پیروزی‌های خوبی را به دست آوردیم، به لحاظ روانی قابل پیش‌بینی بود که ممکن است در یکی از بازی‌های آینده با افت محسوسی مواجه شویم اما در حال حاضر شرایط بازیکنان خوب است و مهیای بازی سخت و مهم مقابل تراکتورسازی می‌شویم.

وی درباره بازی حساس سپاهان و تراکتورسازی نیز تصریح کرد: تراکتورسازی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ است که همراه با سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های خوبی انجام دادند. هر دو تیم نمی‌خواهند از این مسابقه امتیازی از دست بدهند، بنابراین هم کار تراکتورسازی و هم سپاهان که باید به تبریز برود دشوار است. بازیکان بعد از این مسابقه سه روز بخاطر عیدنوروز در تعطیلات خواهند بود و بعد از آن تمرینات را از سر می‌گیریم.

سرپرست سپاهان همچنین درباره پول متعلق به این باشگاه که به حساب استقلال واریز شده نیز توضیح داد: من اطلاع دقیقی در این باره ندارم اما آنچه از رحیمی مدیرعامل باشگاه شنیده‌ام ظاهرا او مبلغ 17 هزار و 500 دلار را در تهران از فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال گرفته و بعد از آن AFC پول را به حساب استقلال واریز کرده است. اگر فتح‌الله‌زاده پول را به ما نمی‌داد، حتما می‌رفت و برای کارش یک صرافی پیدا می‌کرد. بنابراین برای ما هم خوب شده بود که پول را نقدا دریافت می‌کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها