بررسی عملکرد استقلال در لیگ دوازدهم؛

قهرمانی با طعم مشکلات مالی

ملی پوش بسکتبال کاملا آبی است

حدادی:به‌خاطر استقلال به ورزشگاه آزادی آمده ام

بازیکن ایرانی تیم بسکتبال فینیکس گفت: دیشب به ایران رسیدم و اولین کاری هم که کردم برای دیدن بازی استقلال به ورزشگاه آزادی آمدم.
کد خبر: ۵۶۱۴۱۵
حدادی:به‌خاطر استقلال به ورزشگاه آزادی آمده ام
حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال فینیکس که از هواداران استقلال است امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد، او درباره علت حضورش، اظهار داشت: من تمام بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم و این تیم شایسته قهرمانی بود و از اینکه به قهرمانی رسید خوشحالم. من دیروز به ایران رسیدم و اولین کاری هم که کردم امروز به ورزشگاه آزادی آمدم تا بازی و جشن قهرمانی استقلال را ببینم.

به گزارش فارس،وی در مورد تعویض تیمش که از یک تیم آمریکایی به تیم فینیکس رفت، گفت: شرایط خوبی در آن تیم نداشتم و اکنون تیمم را عوض کرده‌ام و حدود دو ماه دیگر و برای شروع اردوها دوباره به برمی‌گردم.

حدادی در مورد اینکه بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کرده یا نه، گفت: بله بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کردم و از خداحافظی مهدوی‌کیا و کریمی ناراحت شدم. باید قدر اسطوره‌ها را بیشتر بدانیم و بازی‌های خداحافظی باشکوهی برای آنها برگزار کنیم. نفراتی مثل دایی و کریم باقری هم بازی‌های خداحافظی خوبی نداشتند و به تیم سپاهان هم قهرمانی‌اش در جام حذفی را تبریک می‌گویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها