پروین مدیر فنی دی استرادای اسلواکی شد

اختاپوس در حریم سلطان

توصیه رویانیان به دایی در پایان جلسه پنجشنبه شب

روی علی کریمی حساب نکن

جام جم ورزشی : در جلسه پنجشنبه شب رویانیان و دایی پرونده بازگشت علی کریمی به پرسپولیس بسته شد .
کد خبر: ۵۶۷۴۸۳
روی علی کریمی حساب نکن


به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی از ابتدای ورود دوباره اش به پرسپولیس ، هرگز موضع گیری خاصی در مورد علی کریمی انجام نداد . دایی حتی زمانی که در پاریس حضور داشت مصاحبه ای در مورد کریمی انجام داد و گفت که شان و جایگاه شماره هشت سرخها تحت هر شرایطی باید حفظ شود .
در حالی که دایی می کوشید تا با توجه به انگیزه کریمی و ضعف تیمش در خط میانی ، از وجود جادوگر برای حفظ آرامش سکوها استفاده کند ، ناگهان مسوولان بشگاه پرسپولیس علیه کریمی موضع گیری کردند .
بهروز منتقمی ، قائم مقام باشگاه پسپولیس ، به دلیل سفارش رویانیان دیگر نتوانست مذاکراتش با علی کریمی را ادامه دهد و پروسه بازگشت جادوگر به پرسپولیس نیمه کاره رها شد .
ازسوی دیگر رویانیان در مصاحبه ای از افشاگری علیه کریمی صحبت کرد و در پایان سعید شیرینی در جلسه تمرینی روز چهارشنبه پرسپولیس در گفتگویی که با یکی از خبرنگاران داشت گفت که اگر کریمی تا پای عقد قرارداد هم پیش برود ، او به بهانه مبلغ قرارداد و مسائل اینچنینی کاری می کند تا پرونده وی بسته شود .
هر چند که کریمی در مصاحبه با یکی از خبرنگارها دست دایی را برای انتخاب باز گذاشت و برای سرمربی جدید و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد ، ولی جلسه پنجشنبه شب مدیران و سرمربی پرسپولیس یک نتیجه نهایی داشت و به دایی اعلام شد که برای لیگ جدید روی علی کریمی حساب نکند .
با توجه به بسته شدن پرونده کریمی و پرسپولیس ، جلسه مشترک جادوگر و شهریار نیز بطور طبیعی منتفی می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها