اطلاعیه شورای تبلیغات اسلامی؛

حمایت ملت ایران در اجرای عملیات وعده صادق ۲

فرماندار تهران:

نتایج انتخابات شوراها تا صبح فردا اعلام می شود

فرماندار تهران با اشاره به پایان شمارش بیش از 90 درصد آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات از اعلام نتایج نهایی تا صبح فردا خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۶۳۲
نتایج انتخابات شوراها تا صبح فردا اعلام می شود

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ عیسی فرهادی گفت : شمارش و تجمیع آرای حدود ده درصد از صندوق های باقی مانده ادامه دارد و امیدواریم نتایج نهایی را امشب یا حداکثر تا صبح فردا از طریق هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به اطلاع برسانیم.

وی ، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک مرحله ای دانست و افزود: بر این اساس ، 31 نفر از کسانی که بیشترین تعداد آرای مردم در حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات را کسب کنند به شورای اسلامی شهر راه می یابند.

فرهادی گفت : نتایج نهایی این انتخابات از طریق رسانه و در قالب آگهی فرمانداری تهران منتشر خواهد شد.

فرماندار تهران همچنین گفت : پس از اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ، داوطلبانی که شکایت دارند تا سه روز فرصت دارند شکایتشان را با ارائه دلایل مستند از طریق هیات اجرایی مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: طبق قانون ، هیات های اجرایی نیز تا سه روز مهلت دارند با بررسی شکایات ، نتایج نهایی را اعلام کنند.

فرهادی همچنین زمان اعلام نتایج انتخابات شوراها را در این دوره کم نظیر دانست و گفت : علی رغم حجم سنگین کار و با آن که دست اندرکاران هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مشترک بودند نتایج در کمتر از دو روز پس از برگزاری انتخابات اعلام می شود.

newsQrCode
برچسب ها: شورا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها