پس از بازی نمی دانستم چه کار کنم

دایی: شعور کادر فنی مثال‌زدنی بود

پروژه برکناری رویانیان کلید خورد

سجادی، گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

از وزرات ورزش و جوانان خبر می رسد که شاید تا چند روز آینده محمد رویانیان از کار برکنار و حمید سجادی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۲
سجادی، گزینه مدیرعاملی پرسپولیس


به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که گمانه زنی ها حکایت از تغییرات احتمالی در باشگاه استقلال تهران داشت، حالا خبر می رسد که باشگاه پرسپولیس نیز آبستن حوادث تازه ای شده است؛ حوادثی که شاید منجر به برکناری رویانیان و انتخاب مدیرعامل جدید شود.
از وزرات ورزش و جوانان خبر می رسد که شاید تا چند روز آینده محمد رویانیان از کار برکنار و حمید سجادی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. پروژه این تغییرات در وزارت ورزش و جوانان کلید خورده اما اینکه وزیر ورزش زیر بار تغییرات مورد نظر برود یا نه، هنوز مشخص نیست. جالب اینکه خبر تغییرات مورد نظر زمانی به بیرون از وزارت ورزش و جوانان می آید که رویانیان در نقل و انتقالات موفق عمل کرده و خبرهایی در خصوص سفر او و دایی به روسیه منتشر می شود.
اما از سوی دیگر مطرح شدن نام سجادی در شرایطی است که وی هم اکنون معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را برعهده دارد و در گذشته نیز مدیرعامل باشگاه سایپا کرج بوده است.  سجادی در دوره ریاست علی سعیدلو بر سازمان تربیت بدنی از نفوذ قابل توجهی بهره مند بود اما با تبدیل شدن سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان از قدرت وی نیز کاسته شد.
لازم به یادآوری است تا به این لحظه دلایل برکناری احتمالی رویانیان رسانه ای نشده، اما پس از دست رفتن عنوان قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی روابط او با برخی از اعضای هیات مدیره تیره و تار شد.



 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها