روزی که منافقین جهنم را به چشم خود دیدند
۵ مرداد؛ سالروز عملیات مرصاد

روزی که منافقین جهنم را به چشم خود دیدند

وقتی «ارتش آزادی‌بخش» غروب کرد

عملیات «فروغ جاویدان» منافقان با به اصطلاح خودشان، «ارتش آزادی‌بخش»، به غروب تبدیل شد.
کد خبر: ۵۸۳۵۸۶
وقتی «ارتش آزادی‌بخش» غروب کرد

علیرضا دلبریان، معاون گردان غواصی لشکر 21 امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب، گفت: سردار شهید شوشتری و سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در«عملیات مرصاد» نقش به‌سزایی داشتند. آنها شخصیت‌های ملی هستند و نباید این شهدای گران‌قدر را صرفا متعلق به استان خراسان دانست. همچنین نباید از آنها بهره‌برداری سیاسی شود.

وی افزود: این دو سردار شهید، عملیات مرصاد را به خوبی فرماندهی کردند. من و دیگر همرزمان در جبهه‌های جنوب درگیر بودیم و خیلی از رزمندگان خراسان نیز در جنوب، عملیات می‌کردند.

 نقش ویژه‌ شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد

دلبریان خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی نقش ویژه‌ای در پیروزی عملیات مرصاد داشت و منافقین هم برای انتقام شکست سنگین در این عملیات، او را به شهادت رساندند.

معاون گردان غواصی لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس افزود: شهید صیاد شیرازی یک ساعته عملیاتی مهم را طراحی کرد و این کار جز با روحیه عاشورایی به انجام نمی‌رسید. در طول جنگ با ارتش بعث هم حسن باقری همین روحیه جهادی را به نمایش گذاشت و این روحیه همیشه پاسخگوی نیاز ما بوده و خواهد بود.

وجه تمایز فرمانده منافقین و سرداران اسلام

این راوی دوران دفاع مقدس، حضور فرماندهان در خط مقدم جبهه جنگ را وجه تمایز رزمندگان ما از سربازان دشمن دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی شجاعانه و با سرعت در صحنه حضور پیدا کرد و با منافقین مواجه شد. همچنین شهید شوشتری در خط اول، شانه به شانه بسیجی‌ها حضور داشت. این در حالی است که مسعود رجوی سرکرده منافقین تا اسلام‌آباد بیشتر جلو نیامد و پس از آن به سرعت عقب‌نشینی و فرار کرد چراکه آنها برای اهداف دنیوی عده‌ای را به کشتن دادند ولی شهید شوشتری و شهید صیاد شیرازی هدف دیگری را دنبال می‌کردند و آن حفظ میهن و سعادت اخروی خودشان بود.

منافقین سرعت عمل احمقانه‌ای داشتند

وی اظهار کرد: منافقین سرعت عمل احمقانه‌ای به خرج دادند و با پیشروی در یک جاده آسفالت، به امید تصاحب شهرها جلو ‌آمدند و سمت چپ و راست خود را رها کردند و همین باعث زمین‌گیر شدن سریع آنها شد.

عملیات «فروغ جاویدان» به غروب تبدیل شد

دلبریان افزود: پس از پذیرش قطعنامه 598، رجوی دستپاچه شده بود و فکر می‌کرد در این شرایط، ایران از سر ضعف قطعنامه را پذیرفته و منافقین می‌توانند کشور تصرف کنند. اما در واقع آنها با پای خودشان به گورستان آمدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كرد ایرانی
Netherlands
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
ننگ بر منافقین ( سازمان تروریستی مجاهدین خلق ) وطن فروشان و خیانت كاران به وطن , قاتلان فرزندان ایران , مرگ بر مسعود رجوی و مریم رجوی جیره خوران استكبار

نیازمندی ها