2 مرد مسافربرنما پس از سرقت طلاهای زن، او را به قتل رساندند

درخواست مجازات سریع عاملان جنایت در جنگل نکا

جنایت پنهان در‌ جنگل

مردی که پس از قتل راننده یک کامیون و سرقت احشام، جسد او را در جنگل‌های فندق‌لو در استان اردبیل به آتش کشیده بود، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نمین دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۰
جنایت پنهان در‌ جنگل

سرهنگ عالیزاده، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در ارتباط با این حادثه به جام‌جم گفت: در یکی از روز‌های تیر امسال ماموران از آتش‌سوزی یک دستگاه کامیون در جنگل‌های فندق لو در نزدیکی شهرستان نمین اطلاع یافتند که با حضور در محل و پس از خاموش شدن آتش توسط آتش‌نشان‌ها، ماموران با جسد سوخته مردی روبه‌رو شدند که همراه کامیون به آتش کشیده شده بود.

وی افزود: با گزارش موضوع به قاضی دادگاه شهرستان نمین، جسد به پزشکی قانونی منتقل و با بررسی مشخصات خودرو معلوم شد، مالک آن فردی به نام نوروز بیست‌و‌هشت‌ساله است.

سرهنگ عالیزاده تصریح کرد: با شناسایی خانواده نوروز، آنها هویت جسد را تائید و عنوان کردند، نوروز در حال انتقال 14راس دام از شهرستان گرمی به کرج بوده که تماس‌های تلفنی او پس از خروج از شهر قطع شده بود.

در جستجوی سرنخ

رئیس پلیس آگاهی اردبیل اضافه کرد: ماموران با جمع‌بندی اطلاعات و بررسی خودروی مقتول، یک چوب آلوی جنگلی را در خودرو یافتند که معلوم می‌کرد این چوب تنها در جنگل‌های آستارا در استان گیلان یافت می‌شود.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران با نیابت قضایی به شهرستان آستارا اعزام و در تحقیقات میدانی متوجه شدند یکی از روستاییان بتازگی چند راس دام خریده است.

در ادامه، خریدار احشام در تحقیقات عنوان کرد آن را از فردی که ساکن اردبیل است، خریداری و مقداری از پول احشام را هنوز پرداخت نکرده است.

عالیزاده خاطرنشان کرد: پس از کشاندن فروشنده احشام به محل برای دریافت پول، این فرد نیز دستگیر شده و اعتراف کرد احشام را از فردی به نام محسن خریده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، محل سکونت محسن در شهرستان نمین شناسایی و او که در حال نقل مکان بود، دستگیر شد.

اعتراف متهم

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل یاد آور شد: با شروع تحقیقات از متهم دستگیر شده، وی به قتل راننده کامیون اعتراف و عنوان کرد: چندی پیش اطلاع یافتم همسرم با مقتول ارتباط پنهانی دارد و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفتم.

ابتدا با به دست آوردن مشخصات مقتول از همسرم، با تهیه لباس ماموران راهنمایی و رانندگی حوالی ورودی شهرستان به کمین نوروز نشستم و زمانی که او را در میدان وحدت اردبیل دیدم، با نشان دادن تابلوی ایست، وی را متوقف و عنوان کردم به دلیل تخلفات باید به پاسگاه برویم سپس در جاده اهر با سلاح شکاری او را به قتل رساندم و جنازه را مخفی کرده و 14 راس احشام را به آستارا برده و فروختم. بعد به محل مخفی کردن جسد بازگشتم و با انتقال آن به جنگل‌های فندق لو در نزدیکی شهرستان نمین، جسد را همراه خودرو آتش زدم.

سرهنگ عالیزاده خاطرنشان کرد: با دستور قضایی مبنی بر بازداشت همسر متهم و بازسازی صحنه جنایت، متهم با صدور دستور بازداشت موقت روانه زندان شد.

ناصر صبوری - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
بعد اینكه مرتكب جرم میشن ، بهانه ای جز ارتباط داشتن مقتول با همسرشون ندارن .
asad
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
چوب كه بعنوان سرنخ قلمداد شده مربوط به جنگلهای استاراو متعلق به نفر اولیست كه مظنون ولی بیگناه بوده و قاتل هم از نمین امده. ممكنه توضیح دهید چوب با قاتل چه رابطه ای دارد؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
حتما وقتی قاتل رفته گله رو بفروشه از چوب خوشش اومده با خودش آورده و تو ماشین جامونده

نیازمندی ها