به گزارش فارس، نامدار عبداللهیان افزود: مهارت کنار آمدن با دانشآموزان عادی و آگاهی دانشآموزان عادی از نیازهای دانشآموزان استثنایی، مهمترین مزیت اجرای این طرح برای دانشآموزان استثنایی در مدارس عادی است.
وی ادامه داد: بهرهمندی دانشآموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکتکننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگیهای آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانشآموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانشآموز استثنایی در کشور شناسایی شدهاند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزاردانشآموز استثنایی در کنار دانشآموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بررسی کرد
در گفتوگوی خبرنگار «جامجم» در بیروت با شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد علمای مقاومت اسلامی لبنان مطرح شد:
در گفتوگوی «جامجم» با معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اجرای طرح مکملیاری را بررسی کرده است