به گزارش فارس، نامدار عبداللهیان افزود: مهارت کنار آمدن با دانشآموزان عادی و آگاهی دانشآموزان عادی از نیازهای دانشآموزان استثنایی، مهمترین مزیت اجرای این طرح برای دانشآموزان استثنایی در مدارس عادی است.
وی ادامه داد: بهرهمندی دانشآموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکتکننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگیهای آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانشآموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانشآموز استثنایی در کشور شناسایی شدهاند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزاردانشآموز استثنایی در کنار دانشآموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت و گو با بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد