دمای زیر صفر درجه در اکثر نقاط کشور

در مصرف گاز صرفه جویی کنید

شرکت گاز:

گاز هیچ نقطه‌ای از کشور قطع نمی‌شود

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان این‌که تاکنون در هیچ منطقه‌ای از کشور، قطعی گاز به دلیل افت فشار و کمبود گاز وجود نداشته است، گفت: با وجودی که در برخی از مناطق به علت انجام عملیات عمرانی یا اصلاح شبکه، گاز برخی مناطق برای ساعاتی در روز قطع شده این مساله، موقتی بوده و به دلیل کمبود گاز نبوده است.
کد خبر: ۶۳۴۷۲۹

مجید بوجارزاده دیروز در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص قطع گاز برخی مناطق کشور در روزهای اخیر، اظهار کرد: مدیریت شبکه سراسری گاز انجام می‌شود و مشکل قطعی تاکنون گزارش نشده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، روزانه 485 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف شده است.

وی با بیان این‌که از دیروز شنبه موج جدید سرما وارد کشور شده، گفت: ورود موج جدید سرما باعث افزایش مصرف گاز در روزهای آینده می‌شود، اما شرکت ملی گاز آمادگی مواجهه با این وضع را دارد.

سخنگوی شرکت ملی گاز به مشترکان خانگی شبکه سراسری گاز، توصیه کرد با صرفه‌جویی در مصرف، مانع افت فشار و قطع احتمالی گاز شوند.

وی همچنین گفت: در استان‌های تهران و البرز 9500 سازمان و دستگاه دولتی مشغول فعالیت هستند که میزان مصرف گاز آنها در هر روز سه میلیون مترمکعب است.

بوجارزاده اضافه کرد: در هفته گذشته کارکنان شرکت ملی گاز از ادارات دولتی بازدید و وضع مصرف گاز در این سازمان‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ادامه داد: برخی ادارات در مصرف گاز صرفه‌جویی نکرده‌اند که اخطارهای لازم به آنها اعلام و در صورت لزوم گاز آنها قطع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها