تصادف هواپیما با خودرو در یزد

در حالی که پرواز شماره 737 شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد یزد به تهران در شامگاه پنج‌شنبه سرانجام پس از چهار ساعت تأخیر در حال سوار کردن مسافران بود، اتفاقی عجیب این هواپیما را در فرودگاه یزد زمین‌گیر کرد.
کد خبر: ۶۴۸۲۵۹
تصادف هواپیما با خودرو در یزد

در اتفاقی نادر برخورد یک دستگاه خودرو حمل بار مسافر فرودگاه یزد با بال هواپیما در باند فرودگاه باعث شد خلبان پس از بررسی وضعیت بال هواپیما، مسافرگیری را متوقف و اعلام کند که پرواز این هواپیما در چنین شرایطی امکان‌پذیر نیست.

سرانجام در ساعت 1:30 بامداد روز جمعه پس از بیش از پنج ساعت سرگردانی مسافران در فرودگاه یزد به آن‌ها اعلام شد که قرار است هواپیمای دیگری برای بردن آن‌ها به تهران به شهر یزد بیاید.

مسافران این پرواز ساعت 4:30 بامداد پس از هشت ساعت تاخیر یزد را به مقصد تهران ترک کردند. در طول پرواز یکی از مهمانداران هواپیما از تاخیر به وجود آمده در پرواز این شرکت از مسافران عذرخواهی کرد.

به گفته خلبانان حاضر در فرودگاه برخورد خودروی حمل بار با هواپیما اتفاق بسیار نادری است که در کمتر فرودگاهی در جهان رخ می‌دهد و علت آن نیز می‌تواند ضعف سیستم آموزشی به رانندگان این خودروها باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عبدالرضا صنعتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
قابل توجه اونایی كه گواهینامه پایه یك ندارن و یا اگه دارن سفارشیه.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
اینجا ایران است و اتفاقات نادری رخ میدهد
محمد هادی
United States of America
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
من خودم مسافر همان پرواز بودم . درساعت 0020 بامداد درحال سوارشدن بودم كه این صحنه رو خودم مشاهده كردم. چه جوری شما محاسبه كردین كه پس از 5 ساعت سرگردانی درساعت 1/5 صبح به ما اعلام كردن .

نیازمندی ها