جنگ نکونام و سمیعی در رسانه‌ها و فضای مجازی در آستانه دربی

سرگیجه آبی

با نکونام قرارداد ببندید تا ما هم تمدید کنیم

شرط عجیب ستاره‌های آبی برای استقلالی ماندن

برخی از ستاره های استقلال به مسئولان باشگاه گفته اند تنها در صورتی تمدید قرار داد می کنند که نکونام دوباره به استقلال برگردد.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۰
شرط عجیب ستاره‌های آبی برای استقلالی ماندن

به گزارش جام جم ورزشی ؛ از باشگاه استقلال خبر رسیده ملی پوشان این تیم برای تمدید قراردادشان شرط عجیبی گذاشته‌اند که ردپای نکونام در آن دیده می‌شود.
پیش از این گفته می‌شد قلعه‌نویی برای فصل بعد روی نکونام حساب باز کرده و حتی به کاپیتان تیم ملی گفته با رحمان احمدی هم برای فصل بعد مذاکره کند.

حالا شایعه شده خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیک‌زاده و امیرحسین صادقی به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند فقط در صورتی حاضرند قرارداد خود را با استقلال تمدید کنند که جواد نکونام نیز فصل آینده در استقلال حضور داشته باشد. گویا قلعه‌نویی نیز با این خواسته موافقت کرده و قرار است این بازیکنان به همراه نکونام فصل آینده در این تیم حضور داشته باشند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد استقلال بار دیگر قدرت سال قبلش را به دست خواهد آورد و با ستاره‌های بیشمار فصل بعد را آغاز خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهاب
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
۰
۰
یه جور میگه:استقلال بار دیگر قدرت سال قبلش را به دست خواهد آورد انگار سال پیش اول شدن اونم با اختلاف 30 امتیاز با تیم دوم.
حالا خوبه بین 4 تا تیم مدعی پنجم شدن
بابا این تیم مسی رو هم بیاره فایده نداره اینا فقط باید یه جایگزین واسه قهرمانی بیارن كه شنیده ها حاكی از اونه كه داور بازی ایران - آرژانتین تو راه پیوستن به تیمشونه و قلعه نوعی مستقیما باهاش مذاكره كرده.

نیازمندی ها