دیده شدن طراحی لباس، گریم و موسیقی

سه جایزه به تئاتر فجر اضافه شد

جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان داد

دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اعلام موضوعات مورد تاکید و بخش های مختلف جشنواره فراخوان داد.
کد خبر: ۷۰۱۲۸۰
جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان داد

فراخوان سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که توسط مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار می شود با شعار «سال فرهنگ، گامی به سوی تحقق تئاتر ملی» و «تئاتر ملی، هویت ایرانی» منتشر شد.

این فراخوان با یادداشت اردشیر صالح پور آغاز شده است که در آن تاکید شده تئاتر ملی آرزوی همیشگی هنرمندان تئاتر کشور است و دارای ابعاد و مختصات متفاوت و گوناگونی است و تحقق آن در گرو حضور همگان و تعامل هرچه بیشتر میان سلایق و ذائقه ­های متفاوت است.

صالح پور تصریح کرده در شرایط کنونی، شناخت دقیق و معرفت شناسی قدیم با منظر جدید و خلاقیت ­های نوپا و نوین نسبت انفکاک ناپذیری دارد و آفرینش­ های نسل نو و تازه در کنار آثار فاخر ملی، همه و همه در جهت تحکیم و تعالی این مشارکت فرهنگی و هنری است.

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان آورده است: ستاد برگزاری جشنواره از خانواده تئاتر ایران صمیمانه دعوت به عمل می ­آورد تا با همگامی و همدلی هرچه بیشتر در این رخداد ملی حضور به هم رسانده و تازه­ ترین دستاوردهای ذوقی و نمایشی خود را همپا با سایر هنرمندان تئاتر جهان و همزمان با جشن ­های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها