شبکه اجتماعی لینکداین، Bizo را خرید

شبکه اجتماعی تخصصی لینکداین اعلام کرد استارت‌آپ Bizo را با قیمت ۱۷۵ میلیون دلار خریده است.
کد خبر: ۷۰۱۵۸۹

۹۰ درصد این هزینه به صورت نقدی و باقیمانده آن به صورت سهام پرداخت شده است. بیزو در زمینه بازاریابی تجاری فعالیت می‌کند و بتازگی از یک سیستم چند کاناله به‌نام Multi-Channel Nurturing رونمایی کرده که بسیار مورد توجه لینکداین قرار گرفته است. مدیران لینکداین برای استفاده از این سرویس و همچنین راهکارهای بازاریابی بیزو برنامه‌ریزی کرده‌اند. سیستم چند‌کاناله بیزو با استفاده از کوکی، اطلاعات کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مالکان آن سایت قرار می‌دهد. به این ترتیب صاحبان سایت‌های مختلف، تبلیغات هدفمندی را برای کاربران نمایش می‌دهند. با توجه به این‌که لینکداین یک شبکه اجتماعی تخصصی بازاریابی و مبتنی بر کسب‌و‌کار است، ادغام این دو سرویس با یکدیگر اثرات مثبتی برای هر دوی آنها در پی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها