شبکه اجتماعی لینکداین، Bizo را خرید

شبکه اجتماعی تخصصی لینکداین اعلام کرد استارت‌آپ Bizo را با قیمت ۱۷۵ میلیون دلار خریده است.
کد خبر: ۷۰۱۵۸۹

۹۰ درصد این هزینه به صورت نقدی و باقیمانده آن به صورت سهام پرداخت شده است. بیزو در زمینه بازاریابی تجاری فعالیت می‌کند و بتازگی از یک سیستم چند کاناله به‌نام Multi-Channel Nurturing رونمایی کرده که بسیار مورد توجه لینکداین قرار گرفته است. مدیران لینکداین برای استفاده از این سرویس و همچنین راهکارهای بازاریابی بیزو برنامه‌ریزی کرده‌اند. سیستم چند‌کاناله بیزو با استفاده از کوکی، اطلاعات کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مالکان آن سایت قرار می‌دهد. به این ترتیب صاحبان سایت‌های مختلف، تبلیغات هدفمندی را برای کاربران نمایش می‌دهند. با توجه به این‌که لینکداین یک شبکه اجتماعی تخصصی بازاریابی و مبتنی بر کسب‌و‌کار است، ادغام این دو سرویس با یکدیگر اثرات مثبتی برای هر دوی آنها در پی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها