متهم با سرقت کلید خانه همسایه اموال آنها را نیز سرقت کرده بود

عروس معتاد به گاوصندوق مادرشوهر دستبرد می‌زد

زن معتادی که از خانه مادرشوهرش و یکی از همسایگان سرقت کرده بود، از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۴۱۳۲

به گزارش پلیس آگاهی تهران، دوم شهریور امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. دقایقی بعد ماموران کلانتری 127 نارمک تهران برای بررسی موضوع به خانه مالباخته اعزام شدند.

زن شاکی به پلیس گفت: برای شرکت در مراسم عروسی یکی از اقوام خانه را ترک کرده بودیم. شب‌هنگام وقتی بازگشتیم همه جا به هم ریخته بود و طلا و جواهراتی که 20 میلیون تومان ارزش داشت از درون گاوصندوق، سرقت شده بود.

در پی این حادثه، پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان با حضور در خانه مالباخته متوجه شدند در ورودی خانه تخریب نشده و به نظر می‌رسد سارق با این خانه آشنایی داشته است.

سرنخ

در ادامه جستجو‌ها ماموران سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد زنی به نام هایده بیست و هشت ساله همسایه شاکی بوده و از روز سرقت، خانه‌اش را ترک کرده است. همین موضوع باعث شد ماموران به وی ظنین شوند و او تحت تعقیب قرار گیرد.

تحقیقات ادامه داشت تا این که وی چند روز پیش وقتی برای برداشتن وسایلی از خانه‌اش به مجتمع محل حادثه بازگشته بود از سوی پلیس دستگیر و در بازرسی از خانه‌اش کلید گاوصندوق خانه شاکی و یک گاوصندوق دیگر کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از خانه زن همسایه و نیز خانه مادرشوهرش اعتراف کرد و گفت: از دو سال پیش مصرف مواد مخدر را شروع کردم و همین موضوع باعث اختلاف میان من، شوهرم و خانواده‌اش شده بود.

وی اضافه کرد: ابتدا از خانه مادرشوهرم سرقت کردم و وقتی او در خانه حضور نداشت یک کلیدساز آوردم و گاوصندوق را باز کرده و مقادیری دلار، پول و طلا به ارزش یکصد میلیون تومان سرقت کردم.

سرقت کلید گاو صندوق

متهم افزود: یک هفته پیش از سرقت نیز به بهانه ملاقات با صاحبخانه و دخترش به خانه آنها رفتم و با سرقت کلیدهای خانه و گاوصندوق آنها، نمونه آن را ساخته و ساعاتی بعد دوباره بازگشتم و کلید‌ها را در محل قرار دادم و وقتی آنها به مهمانی رفتند، وارد خانه آنها شده و اموالشان را سرقت کردم. سرهنگ کارآگاه گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با اعتراف متهم، او با صدور قرار قانونی از سوی شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها