سازمان لیگ برتر در ابتدای فصل تبلیغات محیطی را به مدت دو سال و در ازای دریافت 160 میلیارد تومان به یکی از شرکت های تبلیغاتی واگذار کرد. بازی های هفته دوازدهم و سیزدهم به دلیل اختلافات بین فدراسیون فوتبال و هم چنین سازمان لیگ برتر پخش نشد تا شرکت تبلیغاتی متضرر گردد و حال جبران این ضرر برعهده سازمان لیگ برتر است.
گفته می شود میزان غرامتی که شرکت تبلیغاتی از سازمان لیگ برتر به این خاطر طلب کرده نزدیک به شش میلیارد تومان است. این شرکت بابت هر فصل نزدیک به 80 میلیارد تومان به سازمان لیگ برتر می دهد و در ازای آن 30 هفته در استادیوم ها تبلیغات محیطی را برعهده خواهد داشت. به عبارتی این شرکت هر هفته محتمل هزینه ای نزدیک به دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان می شود که اگر این عدد ضربدر دو شود باید گفت سازمان لیگ برتر باید نزدیک به شش میلیارد تومان غرامت بدهد. طبیعی است تبلیغات محیطی برای این فصل از 80 میلیارد تومان به 74 میلیارد تومان کاهش خواهد یافت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد