علی نورزاد با بیان اینکه قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال را تا دو سال آینده تحویل میدهیم که این امر موجب کاهش مسیر تردد فعلی به میزان 60 کیلومتر خواهد شد، گفت: قطعه چهارم نیز که پیش از این بهرهبرداری شده بود، اما بهدلیل بروز برخی مشکلات، هماکنون در حال رفع نقص است، از بیستم اسفند مجددا باز شده و تلاش میکنیم دو قطعه به جاده موجود وصل شود که این امر در جهت تسهیل سفر برای مسافرانی که قصد تردد به استانهای شمالی کشور و بخصوص نوشهر، چالوس و تنکابن را دارند، برنامهریزی شده است.
وی همچنین از انتخاب مشاوران قطعات 2 و 3 آزادراه تهران ـ شمال خبر داد و درباره برنامهریزی دولت برای تعیین تکلیف نهایی این آزادراه یادآور شد: آزادراه تهران ـ شمال یک مگاپروژه به طول 121 کیلومتر است؛ قطعات 2 و 3 این آزادراه مسیرهایی صددرصد کوهستانی، صعبالعبور و با ارتفاع 2000 متر است و اعتبارات فراوانی نیاز دارد. با این حال برای رفاه حال مسافران تلاش میکنیم هر قطعه از پروژه که تکمیل میشود، زیر بار عبور ترافیک رفته و استفاده شود. (فارس)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد