این شرکت سال گذشته با برنامههای تبلیغاتی جدید برندهای بزرگی را به سرمایهگذاری ترغیب کرده، اما با اینکه 6 درصد از فروش کل گوگل را شامل میشود، درآمدی نداشته است. سرمایههای بهدست آمده از طریق آگهیها، با حق کپیرایت و هزینههای پشتیبانی از پخش آنلاین آن تقریبا سر به سر میشود.
این در حالی است که در سال مالی 2014 ارزش سرمایه YouTube چهار میلیارد دلار اعلام شد که از سال گذشته یک میلیارد دلار بیشتر شده است. البته YouTube برای توسعه خود در سالهای اخیر، دست به اقدامات بسیاری زده و برنامههای مختلفی برای افزایش سودآوری از طریق تبلیغات تصویری هدفمند و گسترش سرویسهای اشتراکی و شبکهها و سرویس پولی پخش آنلاین در دستور کار خود قرار داده تا شاید بتواند آنطور که باید و شاید سودآوری داشته باشد.
کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد