به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، در این تصاویر گرافیکی برای X7 از برخی از عناصر طراحی نسل جدیدی سری 5 استفاده شده است. در قسمت جلو، بیشترین چیزی که جلبتوجه میکند جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف بامو در قالبی بزرگتر است. در این قسمت همچنین ورودیهای هوای بزرگ و چراغهای جلو باریکی دیده میشوند که مانند اکثر محصولات فعلی بامو به جلوپنجره چسبیدهاند. در قسمت عقب نیز شاهد چراغهای کشیده و باریکی هستیم که به سری 7 جدید شباهت دارند. بامو X7 در نمای عقب طراحی اسپرت و درعینحال پریمیومی را به نمایش میگذارد.
X7 بالاتر از مدلهای فعلی X5 و X6 قرار گرفته و در بخش SUVهای لوکس فول سایز با رنجروور، مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید به رقابت خواهد پرداخت. بخشی که رقابت در آن حداقل در آمریکا اصلاً کار سادهای نیست زیرا رنجروور و اسکالید محبوبترین SUVهای لوکس در ایالاتمتحده هستند و بامو قصد دارد در سهم بازار آنها شریک شود. X7 بزرگتر و لوکستر از X5 بوده و با 5.25 متر طول قابلیت حمل 7 سرنشین را در کابین بسیار لوکسی دارد. کابینی که شبیه هیچیک از محصولات فعلی بامو نخواهد بود.
در بخش قوای محرکه نیز بهاحتمالزیاد موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو متعلق به 740i بهعنوان موتور پایهٔ X7 ارائه خواهد شد. بالاترین موتور این خودرو نیز احتمالاً پیشرانهٔ 4.4 لیتری V8 توئین توربو متعلق به 750i خواهد بود درحالیکه احتمال ساخت نسخهٔ پلاگینهیبریدی آن شبیه به سری 7 نیز وجود دارد. حتی ارائهٔ پیشرانهٔ 6.6 لیتری V12 توئین توربو متعلق به M760Li هم برای X7 محتمل است. گفتهشده که بامو X7 در دو مدل تولید خواهد شد. یکی از آنها نسخهٔ استاندارد و دیگری نمونهای فوقالعاده لوکس با قیمتی بیش از 100 هزار دلار خواهد بود که به خاطر برخورداری از ویژگیهای طراحی متفاوت، بهراحتی از نسخهٔ استاندارد قابلتشخیص خواهد بود. بامو X7 در سال 2018 رونمایی شده و در سال 2019 برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد