به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به تلاش و زحمات فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت بسیار خوبی را به منظور قدردانی از زحمات فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است که در این دوران شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کردند.
وی افزود: بدون شک روابط عمومی سازمان ها اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، پرسنل و مردم هستند و اخبار هر سازمان از طریق روابط عمومی انعکاس پیدا می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: هر ارگانی که روابط عمومی قوی داشته باشد بهتر می تواند در ارائه خدمات و همچنین مطالبات خود گام بردارد و دانشگاه علوم پزشکی یکی از سازمان هایی است که عملکرد بسیار وسیعی دارد و در تمام مناطق کشور و استان اعم از دورافتاده ترین خانه بهداشت تا مراکز استان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خدمت می کنند.
جمالیان ادامه داد: مراکز بهداشت و درمان و در کنار آن سازمان غذا و دارو در تمام امور استانی حضوری پررنگ دارند که می توان به صنایع غذایی، بهداشت محیط، مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد.
وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در سیاست گذاری های کلان موفق عمل کنیم نیاز است که سواد سلامت مردم روز به روز ارتقا پیدا کند و مردم آگاه تر شوند و قطعا مهم ترین عنصر در این راه روابط عمومی ها هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به جایگاه والا روابط عمومی ها و نقش پر رنگ آنها گفت: عملکرد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این دوران دشوار شیوع بیماری کرونا واقعا ستودنی است و این مطلب را بنده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح نمی کنم بلکه این پیامی است که از سوی مردم و مسئولان برون سازمانی دریافت می کردیم.
جمالیان افزود: مدیرکل روابط عمومی علوم پزشکی و همکاران ایشان با جان و دل شبانه روز بدون هیچ گونه چشم داشتی زحمت کشیدند.
وی عنوان کرد: به عقیده بنده یکی از رموز موفقیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اعتماد به نیروهای جوان، پرانرژی و صادق بوده است که در این راستا از پرسنل رسمی تا دانشجویان و افرادی استفاده کردند که از زمینه قوی برای کار روابط عمومی برخوردار بودند و خوش درخشیدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: تلاش روابط عمومی دانشگاه به آسانی قابل مشاهده است و زمانی که در خصوص موج های سنگین کرونا هشدار میداد در کمتر از 24 ساعت تاثیر آن را در رفتار اجتماعی افراد مشاهده میشد و این حاکی از آن است که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یک جایگاه خاصی بین خانواده های استان مرکزی دارد و به سرعت پیام های ما منتقل میشد و این موجب آسانتر کردن کار برای ما بود.
جمالیان بیان کرد: بخش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نوآوری های خوبی در طی یک سال اخیر علارغم فشار زیادی که شیوع ویروس کرونا به دانشگاه وارد کرده بود، رقم زد و راه اندازی استادیوم مجازی سلامت موجب معرفی تک تک مراکز بهداشت و درمان استان شد که به اهداف رسالت ها و اهداف مراکز می پردازد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد