انتخابات ۱۴۰۰

سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در همدان آغاز به کار کرد

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد
کد خبر: ۱۳۱۸۶۵۰

به گزارش خبرنگار جام جم از همدان،  احسان شهابی گفت: شهروندان و داوطلبان می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت و بسته به نظر خود برای بررسی به هیأت بازرسی شهرستان، استان یا هیأت مرکزی بازرسی وزارت کشور ارسال کنند.

وی افزود: شخص شاکی برای استفاده از این سامانه با مراجعه به پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در قسمت دسترسی سریع پرتال، گزینه فرم‌های نظرسنجی و ثبت شکایات انتخابات را انتخاب کرده و سپس در صفحه باز شده گزینه رسیدگی به شکایات انتخابات را انتخاب می‌کند و برای ثبت شکایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را وارد می‌کند و پس از طی مراحل برای شاکی، نام کاربری ایجاد و وی می‌تواند پس از انتخاب استان، شهرستان و بخش شکایت خود را ثبت و با انتخاب گزینه ثبت نهایی اطلاعات به مرجع رسیدگی‌کننده‌ای که انتخاب کرده ارسال و پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت کند تا با استفاده از آن بتواند وضعیت پاسخگویی به شکایت خود را استعلام کند.

وی تاکید کرد: شکایاتی که مرجع رسیدگی‌کننده را استانداری انتخاب کرده باشد و نیز شکایاتی که از طریق هیأت مرکزی بازرسی انتخابات به استانداری ارسال شود در هیأت بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری رسیدگی و نتیجه اقدامات و بررسی در سامانه ثبت می‌شود تا شخص شاکی از آن مطلع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سهم پزشکان سهمیه‌ای

ضرورت اصلاح سهمیه‌های کنکور در گفت‌وگوی «جام‌جم»‌با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت

سهم پزشکان سهمیه‌ای

نیازمندی ها