به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود: طی یک ماهه اخیر (1/5/1401 تا 1/6/1401 ) تعداد 6 هزارو 553 مورد درخواست مردمی از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی 124 دریافت شده که از این بین تعداد 4823 مورد بصورت سیستمی پاسخ داده شده است .
صفوی با اشاره به استمرار فعالیت مرکز یکپارچه پاسخگویی (124) مستقر در اداره کل صمت استان افزود : طی مدت زمان مذکور تعداد 489 مورد شکایات شهروندان عزیر منجر به ثبت تخلف در سامانه مذکور و ارجاع سیستمی به کارشناسان مربوطه جهت پیگیری ارسال شده است.
وی تصریح کرد: درر استای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بهمنظور تسهیل دررسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی و دسترسی آسان به مبادی نظارتی جهت بررسی و رسیدگی به درخواستها و شکایات از واحدهای کسبوکار شامل صنفی، تولیدی و خدماتی، صنعتی ؛ مرکز سامانه پاسخگویی آماده دریافت نظرات ،پیشنهادات و شکایات از سامانه الکترونیکی 124 می باشد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد