معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات دهی به مسافران نورزوی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است. علی پرتونیا افزود: کمیته مشترک نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی متشکل از اداره های کل راهداری و حمل و نقل جادهای و میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت می کنند. وی تصریح کرد: در این بازدیدها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانههای مجتمعهای خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار میگیرد و نواقص اخطار داده می شود. این مسئول اضافه کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی میتوانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند./خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام سید کاظم سید باقری، معتقد است گفتمان مقاومت یک آرمان فراگیر اسلامی و انسانی است که فراتر از مرزها و فرقهها حرکت میکند
استاد یدالله کابلی معتقد است: تحولات نقاشیخط، نمایش قدرت نوآوری و خلاقیت در عرصه خط است
مصطفی کارخانه در گفتوگو با «جامجم»: