دنیای پرشور و هیجان بازی‌های ویدئویی

در دنیای پرشوروهیجان بازی‌های ویدئویی،عناوین جدیدهمیشه نویدبخش تجربیات تازه‌ای هستند. چه به دنبال گرافیک‌های خیره‌کننده، داستان‌های جذاب یا گیم‌پلی‌های نوآورانه باشید، درمیان عناوین جدیدی که در ادامه معرفی می‌کنیم، قطعا چیزی برای جلب توجه شما پیدا خواهید کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۸۷
نویسنده علیرضا حسینی - پژوهشگر حوزه IT و بازی
 
Helix Jump
درپیچ‌و‌خم هیجان، توپ را هدایت کن! بازی محبوب Helix Jump این‌روز‌ها کاربران رادرسراسر جهان به چالش می‌کشد.این بازی ساده اما اعتیادآور، با گرافیک می‌نیمال و گیم‌پلی روان، تجربه بازی متفاوتی را برای شما رقم می‌زند.در این بازی، شما کنترل یک توپ کوچک را بر عهده‌دارید که باید از میان حلقه‌های مارپیچی رنگارنگ عبور کند. با هر ضربه به صفحه نمایش، توپ به سمت بالا جهش می‌کند. هدف شما این است که با زمان‌بندی دقیق، توپ را از موانع عبور داده و به پایین‌ترین نقطه برج مارپیچی برسید. هرچه سریع‌تر و با دقت بیشتری این کار را انجام دهید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

 Forza Horizon ۵
استودیویPlayground Games لطف بزرگی کرد که این بازی را داغ و تازه به دست مخاطبان رساند و آن را قربانی تاخیرهای بی‌پایه و اساس نکرد. ایکس باکس به چنین عنوانی نیازمند بود، چون Forza Horizon ۵ یک برگ برنده بی‌همتا است.از طرفی نیز جالب‌ترین و محسوس‌ترین پیشرفت بصری و گرافیکی بازی مربوط به نورپردازی و وجود بلایای طبیعی مانند گردباد و توفان شن است. نورپردازی به طرز وحشتناکی عالی کار شده، طوری که تابش نور خورشید در اول صبح، عصر و آخر روز عین واقعیت است و نسخه PC آن را زیباتر نیز نشان می‌دهد.

Arena Breakout: Realistic FPS
استودیو Level Infinite برای ساخت Arena Breakout تمام تلاش خودرابه کار گرفته است تا یک بازی واقع گرایانه و متفاوت را با سایرعناوین چندنفره‌ اکشن دراندروید عرضه کند.ازهمین‌رو، بازی در زمینه‌هایی مانند حرکت در محیط، گان پلی، قوانین رویداد‌ها و حتی لوت کردن آیتم‌ها، شرایطی را به وجود می‌آورد که حس و حال واقعی بودن را به گیمر منتقل کند. بازیکن در هر دور از بازی می‌تواند سلاح و آیتم‌هایی که در دسترس داردراانتخاب کند ووارد بخشی ازنقشه شود. درواقع هدف اصلی تمام بازیکنان علاوه‌بر مبارزه با یک‌دیگر، لوت کردن منابع با ارزش در مناطق مختلف است. اما نکته‌مهم این است که اگر هر یک از بازیکنان به هر دلیلی نتواند از نقشه خارج شود، تمام منابع جمع آوری شده را هم از دست می‌دهد.   

Call of Duty: Warzone Mobile
Mobile Call of Duty: Warzone یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های بتل رویال اول شخص در کنسول‌ها و پی‌سی محسوب می‌شود که پس از مدت‌ها بالاخره به پلتفرم موبایل هم راه پیدا کرد.این بازی قراراست تا به واسطه‌ی حفظ ویژگی‌های ساختاری نسخه‌ اصلی، در پلتفرم اندروید هم تجربه‌ جذاب و چالش برانگیزی از مسابقات بتل رویال را ارائه کند.

 Rainbow Six Mobile
عرضه نسخه‌ای از بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siegeبرای موبایل،خواسته و انتظار چندین ساله‌ طرفداران بازی‌های اکشن و چند نفره در این پلتفرم بود که درنهایت توسط یوبی‌سافت انجام شد. بازی Rainbow Six Mobile در زمینه‌هایی مانند نقشه‌ها، سلاح‌ها، اپراتور‌ها، گیم‌پلی و ساختار قوانین، شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه‌ی اصلی دارد. به‌خصوص در بخش گیم‌پلی که بازی تجربه‌ بسیار جذابی را در سبک اکشن و شوتر ارائه می‌کند.

Diablo Immortal
انتشاربازی Diablo Immortal برای موبایل، باعث شد تا بالاخره این پلتفرم هم میزبان یکی از بزرگ‌ترین عناوین نقش آفرینی در ویدئو گیم شود. درواقع این بازی Diablo Immortal آمده است تا یک بار دیگر در قالب جنگ‌های شیاطین با فرشتگان، نبرد‌های هیجان‌انگیزی را میان بازیکنان خلق کند. بازی مانند نسخه‌های اصلی این مجموعه، کاراکتر‌های مختلفی را در کلاس‌های متنوع در اختیار گیمر قرار می‌دهد تا متناسب با سلیقه‌ی خود، یک مورد را انتخاب کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها