تاکید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر اهمیت نقش دانش آموزان در آینده کشور

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر اهمیت علم آموزی و نقش دانش آموزان در آینده کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۳۳

 امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در آیین نواختن زنگ مهر مدرسه انرژی اتمی مشهد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و نقش محوری آن‌ها در شکوفایی استعداد‌ها و پیشرفت کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: دانش آموزان نه فقط آینده سازان کشور هستند، بلکه هم اکنون با ایده‌های ناب و خلاقانه خود، موتور محرک یشرفت در کشور به شمار می‌روند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه وظیفه اصلی آموزش و پرورش، فراهم کردن محیط مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان است، تصریح کرد: مدرسه کانون رشد و شکوفایی دانش آموزان است و به عنوان مهم‌ترین محیط تعلیم و تربیت، نقش بسزایی در شناسایی و پرورش استعداد‌های دانش آموزان دارد.

امیر سرتیپ دوم معصومی نقش معلمان در ایجاد انگیزه و ارائه آموزش‌های هدفمند در شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان را مهم دانست و افزود: فراهم آوردن امکانات و تجهیزات مناسب در مدارس، به دانش آموزان کمک می‌کند تا به بهترین نحو استعداد‌های خود را به روز دهند.

لازم به ذکر است زنگ آغاز سال تحصیلی جدید دیروز در بیش از ۱۰ هزار واحد آموزشی در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور نواخته شد و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز این استان مهرشان را با مهر آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها