پیشگیری ازفساد و تخلفات در سازمان ها و مراکز اداری یزد

یزد- آیت الله محمدرضا ناصری گفت: ضروری است با دقت و مراقبت و با برنامه ریزی و راهکارهای مختلف از وقوع فساد و تخلفات احتمالی در سازمان ها و مراکز اداری پیشگیری شود.
کد خبر: ۱۴۷۶۳۹۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار مدیر و کارکنان سازمان بازرسی استان که به مناسبت روز 19 مهر سالروز تشکیل سازمان بازرسی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مراقبت و پیشگیری از فساد، همراه با آموزش و آگاهی بخشی باید مورد توجه ویژه سازمان بازرسی قرار بگیرد.

آیت الله محمدرضا ناصری ادامه داد: ضروری است با دقت و مراقبت و با برنامه ریزی و راهکارهای مختلف از وقوع فساد و تخلفات احتمالی در سازمان ها و مراکز اداری پیشگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: سازمان ها و دستگاه های اداری باید نسبت به قوانین و وظایف مرتبط کاملا آگاه و توجیه شوند تا کمتر دچار آسیب و اتلاف منابع شویم.

وی به اولویت بندی در برنامه ها اشاره کرد و بیان داشت: همه سازمان ها و مراکز باید اولویت کار و برنامه های خود را بدانند و طبق آن برنامه ریزی و فعالیت داشته باشند تا جلوی سوء استفاده ها و هدر رفت منابع گرفته شود.

آیت الله ناصری افزود: همواره با احساس مسئولیت خدا را مدنظر داشته باشید و بدون تبعیض جلوی انحراف و فساد را در هر سازمان و مرکزی که هست، بگیرید ولی نباید در این مسیر با ایجاد حساسیت های بیش از حد، مشکلی بر مشکلات اضافه شود.

وی هدایت و راهنمایی را یکی از وظایف مهم سازمان بازرسی دانست و بیان داشت: راهنمایی، ارشاد و هدایت یکی از مهمترین وظایف سازمان بازرسی است به این مهم دقت داشته باشید تا مراکز و ادارات به مشورت با شما تشویق شوند.

امام جمعه یزد گفت: بعضی از طرح ها و برنامه ها سال هاست که معطل مانده اند و لازم است سازمان بازرسی به طور جد جلوی کم کاری ها و ترک فعل ها را بگیرد.

وی بر لزوم تسریع در پروژه آب یزد تأکید کرد و اظهار داشت: در اجرای درست و سریع طرح ها و پروژه های بزرگ همچون پروژه آب یزد باید نظارت و پیگیری صورت بگیرد تا جلوی سستی ها و کم کاری های احتمالی گرفته شود.

آیت الله ناصری افزود: به واردات و صادرات، سودهای نامتعارف و خودکفایی در اقلام اساسی و مورد نیاز کشور نیز باید نظارت و توجه ویژه داشت تا در این امور نیز مردم و کشور دچار آسیب نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها