مسئول اجرای طرح های بزرگراهی تهران در گفتوگو با واحد مرکزی خبر درباره قطعه نهایی بزرگراه آزادگان گفت: این مسیر دارای تقاطع های غیرهمسطح و پل های دور برگردان است.
مالدار افزود: علاوه بر دور برگردان های خلیج فارس و الغدیر که امکان تغییر جهت به سمت شرق را فراهم میکند، 3 تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز در این مسیر وجود دارد.
وی گفت: همزمان با بهره برداری از قطعه نهایی تندروهای بزرگراه آزادگان، تقاطع غیرهمسطح راه آهن تهران جنوب با بزرگراه آزادگان نیز به بهره برداری رسید.
مسئول اجرای طرح های بزرگراه تهران افزود: با زیر بار ترافیک رفتن قطعه نهایی تندروهای بزرگراه آزادگان فضای تردد خودروها از 6 خط کنونی به 16 خط(10خط تندرو و 6 خط کندرو) افزایش یافت.
مالدار درباره انجام عملیات اجرایی گفت: در قطعه نهایی 800 هزار متر مکعب خاکبرداری، 70 هزار متر جدول کاری و 160 هزار متر گاردریل و 8 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.
وی افزود: تکمیل تندروهای بزرگراه آزادگان علاوه بر بهبود وضعیت سفرهای برون شهری، سبب تفکیک ترافیک بزرگراهها از ترددهای محلی می شود و در نتیجه تاثیراتی مثبت برای ساکنان این محدوده از پایتخت خواهد داشت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد