به گزارش جام جم ورزشی ، در قرارداد مهدی رحمتی با باشگاه استقلال در فصل سیزدهم ، بندی گنجانده شده بود که اگر این دروازه بان موفق شود برای تبلیغات روی شورت خود و دیگر بازیکنان استقلال اسپانسر بگیرد ، درآمد آن به خود این بازیکن خواهد رسید . اقدامی سئوال برانگیز از سوی علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال که عادل فردوسی پور آن را سئوال برانگیز و اقدامی غیر منطقی خواند که در دنیای حرفه ای فوتبال اصلا وجود خارجی ندارد . فرض مثال لیونل مسی در بارسلونا در چارچوب منافع باشگاه عمل کرده و هیچگاه این اجازه را ندارد که برای شورت ورزشی خود تبلیغی بگیرد که باشگاه بارسلونا از آن بی خبر باشد .
با این وجود فتح الله زاده از این اقدام خود در شرایطی دفاع کرد که هر آدم منصفی می داند ، بازیکنان در اختیار باشگاه قرار دارند و این اجازه را ندارند که با سوء استفاده از برند باشگاه ، برای خود و دیگر اعضای باشگاه اسپانسر مالی بگیرند .
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد