
شرکت مایکروسافت براساس یک قرارداد چهار ساله بهعنوان حامی مالی جدید باشگاه رئال مادرید انتخاب شد.
بنابراین سفیدپوشان برنابئو تا چهار سال دیگر پیراهنهایی را به تن خواهند کرد که نام و لوگوی شرکت مایکروسافت روی آنها نقش بسته است. این قرارداد که ۳۰ میلیون دلار ارزش دارد، در کنفرانسی در شهر مادرید و به میزبانی قوهای سفید برگزار شد. اورلاندو آیالا، عضو هیاتمدیره و مدیر بخش گسترش بازار مایکروسافت و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید این توافق دوطرفه را امضا کردند. همچنین در این کنفرانس اعلام شد همکاریهای این شرکت فقط به مسائل تبلیغاتی و مالی محدود نمیشود و رئالیها به عنوان باارزشترین باشگاه جهان قصد دارند به کمک مایکروسافت راه جدیدی برای ارتباط پویا با هوادارانشان ایجاد کنند. این همکاری شامل ایجاد محتوای دیجیتال، ساخت فضای مجازی و یک پلتفرم منحصربهفرد برای طرفداران این باشگاه میشود.
کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد