محاکمه مردی که 2 همسرش را کشت

مردی که پس از قتل همسر اول و رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته بود، در جریان جنایتی مشابه همسر دوم خود را کشت.
کد خبر: ۸۰۸۹۱۰

به گزارش فارس، رسیدگی به پرونده روزهای پایانی سال 91 باشکایت خانوادهای مبنی بر کشته شدن دخترشان به دست داماد خانواده در شهرستان بجنورد در دستور کار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت. با کشف جسد زن جوان، شوهرش تحت تعقیب قرار گرفت و مدتی بعد دستگیر شد و به جنایت اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات از متهم مشخص شد وی پیش از این نیز همسر سابق خود را کشته و به اتهام قتل وی در زندان بوده که پس از رضایت آنها آزاد شده و با همسر دوم خود ازدواج کرده که با او نیز درگیر شده و وی را به قتل رسانده است. متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. پرونده قضایی وی هم به دادگاه کیفری ارسال شد و او روز دوشنبه در دادگاه محاکمه شد .

قاضی پرونده در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده متهم اعلام کرد سوابقی که بعد از سال 85 از متهم به دست آوردیم نشانگر آن است که متهم در شهرستان بجنورد همسر اول خود را به قتل رسانده که بعد از مدتی دستگیر و به قصاص محکوم میشود اما با رضایت اولیای دم قصاص تبدیل به حبس شد که در زمان حبس نیز مدتی فراری شده است.

رضا داریوش افزود: در سال 89 از متهم به علت تخریب شکایت شد و اتهامهای دیگری از قبیل توهین به اشخاص، مزاحمت، هتک حیثیت در پرونده متهم دیده میشود. متهم در روزهای پایانی سال 91 نیز به علت اختلافات خانوادگی همسر دوم خود را به قتل رساند و از همان تاریخ متهم به مکانهای مختلفی از جمله بجنورد، نهبندان، گنبدکاووس و چالوس فرار میکند تا اینکه 25 مرداد 93 در شهرستان چالوس دستگیر میشود.

متهم نیز در ادامه اتهام قتل را قبول کرد اما وکیل او ادعا کرد موکلش دچار جنون شده است.

قاضی در پایان دادگاه متهم را به پزشکی قانونی معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها