به گزارش مهر، خودروی هیبرید برقی- پیل سوختی دانشگاه خواجه نصیر از طریق ترکیب هیدروژن و اکسیژن، انرژی خود را تامین میکند.
در این خودرو یک باطری شارژی وجود دارد که این باطری هم از طریق برق و هم از طریق ترکیب هیدروژن و اکسیژن شارژ میشود.
این خودرو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هزینهای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان طی سه سال طراحی و تولید شده است.
این خودرو که در مرحله آزمایشی قرار دارد قرار است به عرصه تجاریسازی و استفاده در صنعت خودروسازی برسد.
این فناوری قرار است با کمک دانشگاه خواجه نصیر بر روی تاکسیهای شهر تهران طی سالهای آینده نصب شود.
از دیگر مزیتهای این خودرو، کمک به رفع آلودگی هواست، زیرا از اگزوز این خودرو به جای دود، آب خارج میشود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر ایزدهی معتقد است مقاومت اسلامی فقط مبارزه مسلحانه نیست؛ بلکه مجموعهای از عقیده، گفتوگو، سیاست، رسانه و گفتمانسازی است
روایتی از دلدادگی میکائیل طیرانی که گلدوزی و پرچمدوزی او برای سیدالشهدا(ع) جهانی شده است
رئیس انستیتوپاستور ایران در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد