به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تک شات، این آیکون از حدود سه هفته پیش مشاهده شده و برخی اوقات حذف شده و دوباره به سر جایش بر می گردد. با کلیک روی این موشک کاربران یک فید خبری ثانویه را مشاهده می کنند دهد که به موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنها مربوط است. البته برخی از پستهای این فید نیز صرفا با علایق کاربران در ارتباط هستند.
این فید جدید تا حد زیادی یادآور بخش Explore در اپلیکیشن اینستاگرام است، کاربران در بخش اکسپلور اینستاگرام پستهایی را مشاهده میکنند که به تشخیص الگوریتمهای این شرکت به علایق کاربران مربوط هستند.
این اولین باری نیست که فیس بوک یک فید خبری متفاوت را در میان گروه محدودی از کاربران خود تست کرده است. برای مثال در آوریل 2016 میلادی شاهد عرضه سبک جدیدی از فید خبری بودیم که داستانهای مختلفی را به صورت گروهی درباره یک موضوع خاص نمایش میداد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد