خدمات دهی مواکب ستاد عتبات عالیات در مسیر بازگشت زائران

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده و تعدادی از مواکب در مسیر برگشت فعال شده اند و درحال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۱۴۷۰۲۷۲
خدمات دهی مواکب ستاد عتبات عالیات در مسیر بازگشت زائران
 
به گزارش جام جم آنلاین،رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در بازدید از روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ایران و کشور عراق خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده و تعدادی از مواکب ما در مسیر برگشت فعال شدند و در حال خدمت رسانی هستند.
حسن حکمتیان با اشاره به اینکه فقط در کشور عراق روزانه بیش از ۱۶۰ هزار نفر در موکب‌های این استان پذیرایی می‌ شوند، ادامه داد: ظرفیت‌های فرهنگی خوبی در مواکب استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده که نسبت به سال‌های گذشته روند بسیار متفاوتی داشت.
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار‌های خدماتی خوبی در حال انجام است و به عنوان مثال موکب‌های خواهران چرخ‌های خیاطی همراه داشتند، خدمات دوخت لباس‌ها را انجام می‌دادند.
وی خاطرنشان کرد: زائران بسیاری از استان‌های شرقی کشور و همچنین از کشور‌های دیگر در این مسیر حضور پیدا کردند که موکب‌های استان کهگیلویه بویراحمد به آنها خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهند.
حکمتیان یادآور شد: یک فرهنگ بسیار زیبایی در شهرستان‌های گچساران و باشت ایجاد شده و این فرهنگ در برخی دیگر از مناطق استان جا افتاده که مردم منازل خود را در اختیار زائرین قرار می‌دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها