مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد :

صدور142 پروانه بهره‌برداری صنعتی در شش ماهه نخست سال 1403 در استان یزد

یزد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از سرمایه‌گذاری 120 هزار میلیارد ریالی در صنعت استان و صدور 142 پروانه بهره‌برداری صنعتی در شش ماهه نخست سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۵۲۹۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدکاظم صادقیان اظهار داشت: طی شش ماه گذشته در حوزه صنعتی استان 142 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید صادر گردید که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی بیش از 120 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای 4 هزار و 922 نفر در استان فراهم گردید. 

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته 392 فقره جواز تأسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است که پیش بینی می شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از 942 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود، همچنین پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای 12هزار و 108 نفر فراهم گردد.  

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: در حال حاضر در استان یزد 3 هزار و 678 واحد صنعتی مشغول به فعالیت می باشند که برای این واحدها در استان بیش از 680 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال مستقیم برای 111 هزار و 626 نفر فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها