اگر خط تخلیه نشد، شکایت کنید

زمان تخلیه خطوط اینترنت پرسرعت باید ۷۲ ساعت باشد

معاون رگولاتوری گفت: در راستای توسعه بازار رقابتی سالم، تسریع و تسهیل در تغییر و انتخاب اپراتور و سرویس مناسب و با کیفیت از سوی مردم، رگولاتوری بر فرآیند درخواست تخلیه و دایری کاربران اینترنت پرسرعت (ADSL) نظارت می‌کند.
کد خبر: ۸۱۰۵۶۳
زمان تخلیه خطوط اینترنت پرسرعت باید ۷۲ ساعت باشد

به گزارش جام جم کلیک: غلامرضا داداش‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: تمامی اپراتورهای PAP موظف هستند پس از دریافت درخواست تخلیه خط از سوی مشترکان خود، موضوع را به شرکت‌های مخابراتی اعلام کنند و شرکت مخابرات نیز بایستی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از دریافت درخواست، خطوط مشترکان متقاضی را تخلیه کند.

وی با اشاره به اینکه درخواست تخلیه مشترکان شرکت مخابرات ایران نیز باید در همین بازه زمانی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی انجام شود، افزود: درصورت ارائه درخواست تخلیه از سوی مشترک و عدم اقدام موثر از سوی اپراتور، مشترک می‌تواند شکایت خود را در سامانه 195 (سامانه پاسخگوئی به شکایات) ثبت کند تا در سریعترین زمان به آن رسیدگی شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در مورد تخلیه خطوط مشترکان تخلف محسوب شده و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مطابق با مقررات با شرکت متخلف برخورد می‌کند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها