شرکت آمازون که یکی از بزرگترین بازارهای اینترنتی جهان را در اختیار دارد، تصمیم گرفته است تا با این کامیونها، سیستم حملونقل خود را سریعتر و درنتیجه تحویل کالا را تسریع کند.
گفته میشود که این شرکت هزاران کامیون را به سیستم توزیع سفارشهای خود افزوده است و البته بیشتر این تعداد از کامیونها در آمریکای شمالی به فعالیت خواهند پرداخت.
این کامیونها قرار است تا ساختار سفارشهایی که با درخواست تحویل سریع یکروزه یا دوروزه به ثبت رسیدهاند را دستخوش تغییر کند و به همین دلیل نیز آمازون چندین محصول مختلف را که در یک منطقه سفارش داده شدهاند، در یک کامیون پرکرده و به آن منطقه ارسال میکند.
به گزارش آی تی رسان،بهاینترتیب میتوان گفت که محال است که این کامیونها را در مقابل خانه خود و برای تحویل دادن مستقیم اجناس مشاهده کنید بلکه این ناوگان حملونقل تنها برای رساندن اجناس به مراکز پخش منطقهای مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
بهمنظور ارسال بستهها به خانه سفارش دهنده نیز آمازون همچنان بر روی شرکتهای پخش منطقهای تکیه خواهد داشت.
با توجه به این اقدام آمازون میتوان انتظار داشت که این شرکت بهزودی مانند شرکتهایی مثل فدکس و DHL به سراغ ناوگان حملونقل و توزیع اختصاص خود رفته و از همکاری با شرکتهای محلی پخش محصولات دست بکشد، البته این امر تنها در حد یک تئوری است و نمیتوان از وقوع آن مطمئن بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم