به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره «ایران ساخت»، محمد مهدی حیدریان معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» اظهار کرد: ایجاد تشکلهایی که پایه و اساس آنها دانش است یا همان شرکتهای دانش بنیان یک رویکرد و اقدام اساسی و زیربنایی دولت در بحث توسعه و پیشرفت مبتنی بر توانمندیهای داخلی کشور است بنابراین برای رسیدن به اهداف مد نظر در این حوزه باید برای مردم این بخش به خوبی توضیح داده شود.
حیدریان ادامه داد: البته مخاطبان ما در این حوزه دو دسته هستند نخست افرادی که در این حوزه مشغول فعالیت بوده که فکر می کنم بخش عمدهای متوجه این موضوع شده و در قالب شرکتهای دانش بنیان فعالیت میکنند که در این خصوص باید فعالیتهایی در این شرکت ها شکل بگیرد تا منجر به تشخیص صحیح نیازها و شکل گیری شرکت ها مبتنی بر نیاز بازار و اولویتهای بازار کشور در مرحله نخست و بعد منطقه و سطوح بینالمللی باشد.
عضو شورای سیاستگذاری جشنواره «ایران ساخت» با بیان اینکه دسته دوم نیز مخاطبان این شرکتها هستند گفت: طیف وسیعی در این بخش قرار دارند که صنایع پایه و پیشرفته، بخش کشاورزی و در نهایت به نوعی عموم مردم را شامل میشود پس باید در این زمینه به درستی و متناسب با مخاطب فرهنگسازی و معرفی محصولات دانش بنیان باید انجام شود تا بعد از اعتمادسازی مراجعه مخاطب برای تهیه محصولات ایران ساخت را شاهد باشیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد