به گزارش جامجم آنلاین به نقل از مهر، شرکت Vizio پس از جمع آوری اطلاعات بدون اجازه کاربران، اطلاعات آنها را به شرکت های تبلیغاتی و رسانه ای فروخته است.
به همین دلیل از فوریه ۲۰۱۴ میلادی این شرکت مجبور شده تمام اطلاعات جمع آوری شده را پاک کند. اما نگرانی درباره احتمال جاسوسی این شرکت از میلیون ها کاربر در سراسر جهان افزایش یافته است.
برهمین اساس کمیسیون تجاری دولت فدرال آمریکا در هفته جاری از این شرکت شکایت کرده است. تلویزیون های هوشمند ساخته شده در این شرکت مجهز به اینترنت شرکت دارای نرم افزار شناسایی خودکار محتوا هستنند. این نرم افزار بدون رضایت کاربران اطلاعات لحظه به لحظه تماشای تلویزیون آنها را ثبت کرده است.
همچنین این نرم افزار اطلاعات شخصی کاربران را همراه اطلاعات دیگر به شرکت های رسانه ای فروخته است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت