
به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تکشات، بطور خاص، کاربران اکسپریا Z5 اظهار می کنند که پس از این بروزرسانی اسمارت فون ایشان با مشکلاتی در خصوص کاهش حجم صدای تماس های ورودی مواجه شده است. تعدادی از کاربران نیز در این خصوص رسما شکایت خود را به سونی ارایه داده اند.
سونی پس از حدود یک ماه از دریافت این شکایات پاسخ داده است که مشکل اکسپریا Z5 یک ماه دیگر و با رفع یک باگ برطرف خواهد شد. یکی از مقامات سونی تاکید کرد که این کمپانی وجود این مشکل را مورد تایید قرار داده و بروزرسانی نرم افزاری را برای رفع این مشکل منتشر خواهد کرد.
این بروزرسانی اواسط ماه آوریل به تدریج برای اسمارت فون های اکسپریا Z5 ارسال خواهد شد.
در این ضمن، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که با ریست گوشی به تنظیمات کارخانه ای مشکل موجود برطرف می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده و کارگردان مستند رئالیتی «کارخنده» درباره چالشهای تولید این برنامه و تغییرات در فصل چهارم آن توضیح میدهد
فیلمساز بوشهری معتقد است سینمای ماندگار، بازتابی از ملاقات انسان با خویشتنِ خویش و سیر درونی اوست.