جام جم سرا: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹ و به نقل از ایسنا، در این مدت از تعطیلات نوروزی، ۲۶ مورد شکایت از گرانی خدمات، ۱۹ شکایت از کیفیت پایین خدمات، ۱۸ مورد شکایت دربارهٔ رفتار کارکنان و سه مورد دربارهٔ نظافت اماکن اقامتی و پذیرایی ثبت شده است.
بیشترین شکایتها تا پنجم فروردینماه با ۲۶ مورد مربوط به هتلها و ۲۴ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است. همچنین سه مورد از این شکایتها به اماکن پذیرایی بینراهی، ۲ مورد به هتل آپارتمانها، دو مورد به خانهٔ معلم، یک مورد به جاذبههای گردشگری، ۱۳ مورد به سایر موضوعات و یک مورد هم به اماکن پذیرایی درون شهری مربوط بوده است.
۱۱ پیشنهاد هم در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است که موضوعات آن به اماکن اقامتی، اماکن پذیرایی، جاذبههای گردشگری و سایر خدمات مربوط میشد.
همچنین وضعیت راهها با ۲۲۴۴ مورد همچنان در صدر موضوعات قابل پیگری از طریق این سامانه قرار دارد. امداد خودرو با ۱۷۳۵ مورد، جاذبههای گردشگری با ۷۰۳ مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۶۶۷ مورد، سایر موارد با ۱۶۵ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با ۴۱ مورد و اماکن پذیرایی با ۳۷ مورد در رتبههای بعدی این پیگیریها قرار دارند.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد