این شرکت بهجز دو فرنچایز NBA 2K و WWE 2K، هیچ عنوان دیگری را به صورت سالانه منتشر نمیکند.
او علت اصلی احتراز از چنین روندی را افت کیفیت فرنچایز دانسته و آن را به سرمایهسوزی تشبیه کرده است.
استراوس زلنیک در این صحبتها با تاکید مجدد بر اینکه دو فرنچایز GTA و Red Dead از فرنچایزهای دائمی این شرکت خواهند بود، وعده اختلاف زمانی کمتری میان عرضه عناوین BioShock و Borderlands را داد.
با این حال تصریح کرد فرنچایزهای راک استار از این قاعده مستثنا هستند و Take2 توقع دارد این عناوین با حداکثر کیفیت به بازار آمده و هر بار به واقعهای مهم برای گیمرها تبدیل شوند.
مدیرعامل Take2 همچنین بر فوقالعاده خلاقانه و مبتکرانه بودن بازی جدید خالق بایوشاک، یعنی کِن لِوین تاکید کرد.
کن لِوین، این بازی را پس از بسته شدن استودیوی Irrational Games و برپایی استودیوی خودش آغاز کرده است.
به ادعای لِوین، این بازی قرار است بر پاشنه احساسات روان بچرخد و برخلاف بازیهای دیگری که سیستم تعامل و وجدان در آنها پیادهسازی شده (The Walking Dead, Mass Effect, Halo و...) نه فقط به چند پایان انگشتشمار که به بیشمار پایان مختلف ختم شود.
در این روایت که در دنیایی علمی ـ تخیلی وقوع مییابد، تعامل شخصیت اصلی بازی با دیگر کاراکترها هسته گیمپلی را تشکیل میدهد. رفتار بازیکن برخورد دیگران را با شخصیت اصلی بازی رقم خواهد زد.
ضمیمه کلیک
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد