
هی تو پس کی دست منو میگیری
ای کاش قلبم صداش به تو می رسید و
تنها منو ، فردا منو
یادت نره منتظره چشام هنوز
بیایی یه روز
یه روز آهای
آی
تنها شدم وای
تنها شدم وای
کجای دنیای
کجای دنیای
چرا نمیای
مگه منو نمیخوای
نیستی و خسته م و
به تو وابسته م و
کی میاد دست تو
که بگیره دستمو
رفتی و موندم و
هی واسه تو خوندم و
صدامو به دنیا رسوندم و
بیا تا تو بیای
بی تابت می مونم
بیا کوتاه بیا
کو تا بیایی ؟
نکنه نمیخوای که بیای تا ببینمت
تا تو بیای بگی های ، بگی وای ،بگی آخ ،بگی آخی و
هی های های بزنی زیر گریه یه روزی
یه روز که بیای و نیای و نیای و بیای
دیگه فرقی نداره وای
آی
تنها شدم وای
تنها شدم وای
کجای دنیای
کجای دنیای
چرا نمیای
مگه منو نمیخوای
نیستی و خسته م و
به تو وابسته م و
کی میاد دست تو
که بگیره دستمو
رفتی و موندم و
هی واسه تو خوندم و
صدامو به دنیا رسوندم و
تا بی تاب تو
عکس تو قاب تو
می بینم خواب تو
عاشقم،بیا ای گل بدقلقم
غم تو داره می کشدم
دم مرگم و برگمو رو می کنم واسه تو
که دارم می بازم همه زندگیمو به تو
میرم و می میرم آسوده میشم از عشق تو
عشق تو دیوونه کرده منو
که دارم دیوونه می کنم همه عالم وآدمو
می کشی تا که بیایی توی خوابم و
حتی توی خواب نمیدی تو جوابم و
وقتی می پرسم ازت نمیای
نکنه نمیخوای بدونم کجای دنیای
آی
تنها شدم وای
تنها شدم وای
کجای دنیای
کجای دنیای
چرا نمیای
مگه منو نمیخوای
نیستی و خسته م و
به تو وابسته م و
کی میاد دست تو
که بگیره دستمو
رفتی و موندم و
هی واسه تو خوندم و
صدامو به دنیا رسوندم و
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم