تیک آف با توجه به عرض لاستیک ، وزن روی چرخ ، جنس آسفالت و … هر اتومبیلی می تواند مقدار خاصی قدرت را در لحظه آغاز به حرکت تحمل کند. در صورتی که قدرت موتور به صورت آنی به چرخ منتقل شود برای چند لحظه شاهد تیک آف خواهیم بود که دلیل آن بیشتر بودن گشتاور چرخ از مقدار نیروی قابل انتقال به سطح است. با نزدیک شدن سرعت حرکت به سرعت چرخ ، چسبندگی افزایش یافته و تیک آف تبدیل به حرکت می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد