خشم مشتری به علت دریافت کالای اشتباهی

یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۶۴
خشم مشتری به علت دریافت کالای اشتباهی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری می‌کند. این مشتری عصبانی پس از درگیری لفظی با صاحب فروشگاه، اقدام به آسیب رساندن به وسایل و تجهیزات فروشگاه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها